فایل مستر

فایل مستر

فایل مستر
فایل مستر

فایل مستر

فایل مستر

پکیج کامل آزمون EPT به همراه نمونه سوالات و جزوه تضمینی آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد با تخفیف 50 درصد EPT


پکیج کامل آزمون EPT به همراه جدیدترین و آخرین آزمون های سال 95 EPT به همراه پاسخ تشریحی
دسته بندی جزوه های درسی
بازدید ها 81
فرمت فایل pdf
حجم فایل 68474 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1200
پکیج کامل آزمون EPT به همراه نمونه سوالات و جزوه تضمینی آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد با تخفیف 50 درصد

فروشنده فایل

کد کاربری 2076
کاربر

درباره آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی : آزمون زبان IAUEPT از دی ماه سال 1386 تا کنون برگزار شده است. تا کنون دوره های بسیاری از این آزمون برگزار گردیده که اولین آن در دی ماه سال 86 و تا کنون هم ادامه دارد. این آزمون 4 بار در سال (به صورت فصلی) برگزار می شده ولی از مرداد ماه 92 به بعد هر ماه برگزار می شود. در ابتدا این آزمون صرفا برای دانشجویان دوره دکتری واحد علوم و تحقیقات طراحی گردید و سپس کلیه دانشجویان دوره دکتری و متقاضیان استخدام و بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی بایستی در این آزمون شرکت کنند. تا قبل از آزمون مرداد سال 92 تعداد سوالات 60 تایی بوده ولی از این به بعد تعداد سوالات 100 تایی شده و وقت جواب دهی 140 دقیقه خواهد بود.

دغدغه همه دانشجویان دکتری بعد از قبولی در آزمون دکتری آزاد، امتحان جامع و ارائه مدرک زبان هست که اکثرا مدرک زبان نداریم و مجبوریم در آزمون EPT شرکت کنیم ولی این آزمون یک سری منابع داره که همه کاملا انگلیسی و بدون ترجمه هستن و خواندن آنها خیلی وقت گیر و عذاب آور است کاری که موسسه ما کرده اومده خلاصه ای از منابع اصلی سایت در کنار منابع فارسی

پکیج زیر با تخفیف 50 درصد شامل موارد زیر است و در صورت درخواست به صورت تکی می توانید بر روی پکیج مورد نظر بدون تخفیف کلیک کنید:

1- شش مرحله آزمونهای آزمایشی برگزار شده ept در سال 1392 بهمراه پاسخ تشریحی.(قیمت 13هزارتومان با تخفیف 7 هزارتومان)

2- پاسخ تشریحی سه دوره آذر ، دی و بهمن 1395 آزمون EPT (قیمت 4 هزارتومان با تخفیف 2 هزار تومان )

3- جزوه کامل EPT شامل موارد زیر می باشد (قیمت 20 هزارتومان با تخفیف 10 هزارتومان)
الف- خلاصه ای از منابع ای که سایت آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده است.
ب- نکات گرامری مورد نیاز
ج-تست های موضوعی
د- راهنمای جوابدهی به کلوز تست ها
ه- اشکالات ویژه که شامل بیش از 111 مورد از لغاتی که از نظر ظاهری شبیه به هم هستند ولی در معنی متفاوت می باشند که این باعث اشتباه داوطلبین میشود.
و- بیش از 10 ریدینگ با ترجمه کامل و که دارای لغات پرکاربرد و مفید می باشند.
ی- بیش از 3000 لغت برگزیده برای آزمون زبان EPT با ترجمه فارسی که طبق رفرنس های اعلام شده از کتاب های Essential Words, TOEFL Reading Flash ,Barron’s, Longman می باشد.

4- جزوه کدینگ 504 (قیمت 5 هزارتومان با تخفیف 3هزار تومان )

5- جزوه کدینگ 1100(قیمت 8 هزارتومان با تخفیف 4هزار تومان )

6- جزوه کدینگ تافل (قیمت 10 هزارتومان با تخفیف 5 هزار تومان )

7 - نرم افزار و کتاب ترجمه شده کامل 504 به همراه پاسخ تشریحی

8- ...

سیر اندیشه ها در شهرسازی - رم کولهاس و جهانی شدن


سیر اندیشه ها در شهرسازی - رم کولهاس و جهانی شدن

سیر اندیشه ها در شهرسازی رم کولهاس و جهانی شدن

دانلود سیر اندیشه ها در شهرسازی - رم کولهاس و جهانی شدن

سیر اندیشه ها در شهرسازی
رم کولهاس و جهانی شدن
رم کولهاس
کولهاس
تعریف معماری
شهرسازی
کولهاس و مدرنیست ها
شهر نوبنیاد هانوی
کولهوس ومدرسه باوهاس
دسته بندی شهرسازی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1507 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33

 

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش در 33 اسلاید به صورت متنی همراه با عکس و.. میباشد.
از جمله مطالب فایل دانلودی:
بیوگرافی رم کواهاس
تعریف معماری
مقایسه لوکوربوزیه و کولهاس
کولهاس و مدرنیست ها
شهر نوبنیاد هانوی
کولهوس ومدرسه باوهاس
تعریف شهرعام از دیدگاه کولهاس
شهرسازی
سیاست و جامعه شناسی
نتیجه گیری
منابع و ماخذ

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش در 33 اسلاید به صورت متنی همراه با عکس و.. میباشد.

از جمله مطالب فایل دانلودی:

بیوگرافی رم کواهاس

تعریف معماری

مقایسه لوکوربوزیه و کولهاس

کولهاس و مدرنیست ها

شهر نوبنیاد هانوی

کولهوس ومدرسه باوهاس

تعریف شهرعام از دیدگاه کولهاس

شهرسازی

سیاست و جامعه شناسی

نتیجه گیری

منابع و ماخذ

 

دانلود سیر اندیشه ها در شهرسازی - رم کولهاس و جهانی شدن

تحقیق درباره امام خمینی


تحقیق درباره امام خمینی

در روز بیستم جمادى الثانى 1320 هجرى قمرى مطابق با 30 شهریـور 1281 هجرى شمسى ( 21 سپتامپر 1902 میلادى) در شهرستان خمین از توابع استان مرکزى ایران در خانواده اى اهل علـم و هجرت و جهاد و در خـانـدانـى از سلاله زهـراى اطـهـر سلام الله علیها روح الـلـه المـوسـوى الخمینـى پـاى بـر خـاکدان طبیعت نهاد

دانلود تحقیق درباره امام خمینی

تحقیق درباره امام خمینی
امام خمینی
خمینی
دانلود مقاله
خمینی کیست
دسته بندی تاریخ و ادبیات
فرمت فایل doc
حجم فایل 104 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 120

امام خمینی:

 

امام خمینى از ولادت تا رحلت

در روز بیستم جمادى الثانى 1320 هجرى قمرى مطابق با 30 شهریـور 1281 هجرى شمسى ( 21 سپتامپر 1902 میلادى) در شهرستان خمین از توابع استان مرکزى ایران در خانواده اى اهل علـم و هجرت و جهاد و در خـانـدانـى از سلاله زهـراى اطـهـر سلام الله علیها, روح الـلـه المـوسـوى الخمینـى پـاى بـر خـاکدان طبیعت نهاد .

او وارث سجایاى آباء و اجدادى بـود که نسل در نسل در کار هـدایـت مردم وکسب مـعارف الهى کـوشیـده انـد. پـدر بزرگـوار امام خمینـى مرحوم آیه الـله سید مصطفى مـوسـوى از معاصریـن مرحـوم آیه الـلـه العظمـى میرزاى شیـرازى (رض), پـس از آنکه سالیانـى چنـد در نجف اشـرف علـوم و معارف اسلامـى را فـرا گرفته و به درجه اجتهـاد نایل آمـده بـود بـه ایـران بازگشت و در خمـیـن ملجاء مردم و هادى آنان در امـور دینـى بـود. در حـالـیکه بیـش از 5 مـاه ولادت روح الـلـه نمى گذشت, طاغوتیان و خوانین تحت حمایت عمال حکومت وقت نداى حق طلبـى پـدر را که در برابر زورگـوئـیهایشان بـه مقاومت بـر خاسته بـود, با گلـوله پاسـخ گفـتـنـد و در مـسیر خمـیـن به اراک وى را بـه شهادت رسانـدنـد. بستگان شهیـد بـراى اجراى حکـم الهى قصاص به .تهران (دار الحکـومه وقت) رهـسـپار شـدند و بر اجراى عـدالت اصـرار ورزیدند تا قاتل قصاص گردید
بدیـن ترتبیب امام خـمیـنى از اوان کـودکى با رنج یـتـیـمىآشـنا و با مفهوم شهادت روبرو گردید. وى دوران کـودکـى و نـوجـوانى را تحت سرپرستى مادر مـومـنـه اش (بانـو هاجر) که خـود از خاندان علـم و تقـوا و از نـوادگان مـرحـوم آیـه الـلـه خـوانسـارى ( صاحب زبـده التصانیف ) بوده است. همچنیـن نزد عمه مـکـرمه اش ( صاحبـه خانم ) که بانـویى شجاع و حقجـو بـود سپرى کرد اما در سـن 15 سالگى از نعمت وجـود آن دو عزیز نیز محـروم گـردید .

هجرت به قـم, تحصیل دروس تکمیلى وتدریس علوم اسلامى

اندکـى پـس از هجرت آیه الله العظمـى حاج شیخ عبد الکریـم حایرى یزدى ـ رحـمه الله علیه ـ ( نـوروز 1300 هـجـرى شمسـى, مـطابق بـا رجب المـرجب 1340 هجـرى قمـرى ) امام خمینى نیز رهـسپار حـوزه علمیه قـم گردید و به سرعت مراحل تحصیلات تکمیلى علوم حـوزوى را نزد اسـاتید حـوزه قـم طـى کرد. که مـى تـوان از فرا گرفتـن تـتـمـه مباحث کـتاب مطـول ( در علـم معانى و بیان ) نزد مرحوم آقا مـیـرزا محمـد علـى ادیب تهرانـى و تکمیل دروس سطح نزد مرحـوم آیه الـله سید محمد تقـى خـوانسارى, و بیشتر نزد مرحـوم آیه الـله سـیـد عـلى یثربى کاشانى و دروس فـقـه و اصـول نزد زعیـم حـوزه قـم آیـه الـله العظمى حاج شیخ عبدالکریـم حایرى یزدى ـ رضـوان الـلـه علیهـم نام برد .

پـس از رحلت آیه الله العظمـى حـایـرى یزدى تلاش امـام خمینـى به همراه جمعى دیگر از مجتهدیـن حـوزه علمیه قـم به نـتیچـه رسـیـد و آیه الله العظمـى(رض) به عنـوان زعـیـم حـوزه عـلمـیـه عازم قـــم گـردیـد. در این زمان, امام خمینـى به عـنـوان یـکـى از مـدرسیـن و مجتهدیـن صـاحب راءى در فـقـه و اصـول و فلسفه و عرفــان و اخلاق شناخته مى شد . حضرت امام طى سالهاى طولانى در حوزه علمیه قـم به تدریـس چندیـن دوره فقه, اصـول, فلسفه و عرفان و اخـلاق اسـلامى در فیضیه, مسجـد اعظم, مسجـد محمـدیه, مـدرسه حـاج ملاصـادق, مسجد سلماسى, و ... همت گماشت و در حـوزه علمیه نجف نیز قریب 14 سال در مسجـد شیخ اعطـم انصــــارى (ره) معارف اهل بـیت و فـقـه را در عالیترین سطـوح تدریـس نمود و در نجف بـود که بـراى نخـستـیـن بار .مبانـى نظرى حکـومت اسلامـى را در سلسله درسهاى ولایت فـقیه بازگـو نمود.

امـام خمینـى در سنگـر مبـارزه و قیــام

روحیه مبارزه و جهاد در راه خـدا ریـشـه در بینـش اعـتـقـادى و تربـیت و محیط خانـوادگى و شرایط سـیـاسى و اجـتماعى طـول دوران زندگى آن حضرت داشـتـه است. مـبارزات ایـشان از آغاز نـوجـوانـى آغـاز و سـیـر تکاملى آن به مـوازات تکـامـل ابـعاد روحى و عـلمى ایـشان از یکـسـو و اوضاع و احـوال سیاسـى و اجتماعى ایـران و جـوامع اسـلامـى از سـوى دیگـر در اشکـال مخـتـلف ادامـه یـافـته است و در ســـال 1340 و 41 ماجراى انجمـنهاى ایالـتى و ولایـتى فرصـتـى پـدیـد آورد تا ایـشان در رهبـریت قـیام و روحـانیـت ایـفاى نقـش کنـد و بـدیـن تـرتـیـب قـیـام سراسرى روحانیت و ملت ایـران در 15 خـرداد سال 1342 با دو ویـژگـى برجستـه یعنى رهـبرى واحد امام خمـیـنى و اسلامـى بـودن انگـیـزه ها, و شعارها و هدفهـاى قیام, سرآغـازى شـد بر فـصـل نـویـن مـبارزات مـلـت ایران که بـعد ها تحت نام انقلاب اسلامى در جهان شناخـتـه و معرفـى شـد امام خمـیـنـى خاطـره خـویـش از جنـگ بیـن المـلل اول را در حالیکه نـوجـوانى 12 ساله بـوده چنین یاد مـى کند : مـن هـر دو جـنـگ بـیـن المللـى را یادم هست ... مـن کـوچـک بـودم لکـن مـدرسـه مى رفـتـم و سربازهاى شـوروى را در هـمان مرکزى که ما داشـتـیـم در خـمـیـن, مـن آنجا آنهـا را مى دیـدم و ما مـورد تاخت و تاز واقع مى شـدیـم در جـنـگ بیـن المـلـل اول. حضـرت امام در جایى دیگر با یاد آورى اسامى بـرخى از خوانیـن واشـرار سـتمگر که در پناه حکـومت مـرکـزى بـه غـارت اموال و نوامیـس مردم مى پرداختند مى فـرماید : مـن از بچگى در جـنـگ بـودم ... ما مـورد زلقـى هـا بـودیـم, مـورد هـجـوم رجـبعلـیـهـا بــودیـم و خـودمان تفنگ داشتیـم و مـن در عیـن حالى که تـقـریـبا شـایـد اوایـل بلوغم بود, بـچـه بودم, دور ایـن سنگـرهایى که بـسـتـه بـود نـد در مـحل ما و اینها مى خـواسـتند هجـوم کـنند و غـارت کـنند, آنجا مى رفـتـیــم سنگرها را سرکشـى مى کردیـم کـودتاى رضا خان در سـوم اسفـند 1299 شمسـى که بنابر گـواهـى اسـناد و مدارک تاریخـى و غـیر قابـل خـدشـه بـوسیله انگلیـسها حـمایت و سازمانـدهـى شـده بـود هـر چـنـد کـه بـه سلطنت قاجاریه پایان بخشید و تا حـدودى حکـومت مـلوک الطـوایـفـى خـوانیـن و اشـرار پـارکنـده را محمـدود سـاخت اما درعـوض آنچـنـان دیکتاتـورى پدید آورد که در سایـه آن هـزار فامـیـل بر سرنـوشـت مـلـت مظلـوم ایـران حاکـم شدند ودودمان پهـلـوى به تنهایى عهـده دار نقـش سابق خوانین و اشرار گردید .
در چنینـى شرایطـى روحانیت ایران که پـس از وقایع نهـضـت مشروطیت در تنگناى هجـوم بى وقـفـه دولتهـاى وقت و عـمال انگلیسى از یکـسو و دشمـنیهاى غرب باختگان روشنفـکر مـآب از سـوى دیگر قـرار داشت براى دفاع از اسـلام و حـفـظ موجـودیت خـویـش بـه تکاپـو افـتاد. آیه الـلـه العظمى حاج شیخ عـبدالـکریـم حایرى بـه دعـوت علماى وقت قـم از اراک به ایـن شهـر هجرت کرد واندکـى پـس از آن امـام خـمیـنى که با بـهـره گیرى از استعداد فـوق العاده خـویـش دروس مقـدماتى و سطـوح حـوزه علمیه را در خـمیـن و ارا ک با سـرعـت طى کرده بود به قـم هجرت کـرد و عملا در تـحکیـم موقعیت حـوزه نـو تاسیـس قـم مـشارکـتى فعال داشت.
زمان چندانـى نگذشت که آن حضرت در اعداد فضلاى برجـسته این حـوزه در عرفـان و فلسفه و فقه و اصـول شنـاخته شـد.

پـس از رحلت آیـه اللـه العظمى حایرى ( 10 بهمـن 1315 ه-ش ) حـوزه علمیه قـم را خطر انحلال تهـدید مى کرد. عـلماى مـتـعهـد به چاره جویى برخاستند. مدت هشت سال سرپرستى حـوزه علمـیـه قـم را آیات عـظـام :

سید محمد حجت, سید صدر الدیـن صدر و سیـد محـمـد تقـى خـوانسارى -رضوان الـلـه علیهـم ـ بر عهده گرفتند. در ایـن فاصله و بـخصـوص پـس از سقوط رضاخان, شرایط براى تحقق مرجعیت عظمى فراهـم گردید. آیه الله العظمى بروجردى شخصیت علمى برجسته اى بـود کـه مـى تـوانست جانشین مناسبـى براى مـرحوم حایرى و حفـظ کیان حـوزه بـاشـد. ایـن پیشنهاد از سـوى شاگردان آیـه الـلـه حایرى و از جمله امام خـمـیـنـى به سرعت تعقیب شـد. شخص امام در دعـوت از آیـه الـلـه بـروجردى براى هجرت به قـم و پذیرش مسئولیت خطـیر زعامت حـوزه مجدانه تلاش کرد.

دانلود تحقیق درباره امام خمینی

تحقیق درباره نرم آفزار visual nastran


تحقیق درباره نرم آفزار visual nastran

ویژوال نسترن (visual nastran ) به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای تحلیلی دینامیکی و استاتیکی مورد استفاده قرار می گیرد کارهایی که با این نرم افزار قابل انجام است عبارتند از تحلیل استاتیکی ، تحلیل اجزاء مرکب ، تحلیل کمانش ، تحلیل ارتهاش انتقال حرارتی و انجام کارهای رباتیک و انواع شبیه سازی های دینامیکی و استاتیکی روی سازه ها و مکانیزم ها

دانلود تحقیق درباره نرم آفزار visual nastran

تحقیق درباره نرم آفزار visual nastran
تحقیق نرم آفزار visual nastran
تحقیق در مورد نرم آفزار visual nastran
 نرم آفزار visual nastran
مقاله درباره نرم آفزار visual nastran
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 171 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7

ویژوال نسترن (visual nastran  ) به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای تحلیلی دینامیکی و استاتیکی مورد استفاده قرار می گیرد . کارهایی که با این نرم افزار قابل انجام است عبارتند از :

تحلیل استاتیکی ، تحلیل اجزاء مرکب ، تحلیل کمانش ، تحلیل ارتهاش انتقال حرارتی و انجام کارهای رباتیک و انواع شبیه سازی های دینامیکی و استاتیکی روی سازه ها و مکانیزم ها .

روش تحلیل مسائل این نرم افزار نیز به روش المان محدود انجام می گیرد و بیشتر به نتایج عملی نزدیک است تا به نتایج تئوری . که به عنوان یک مزیت بر آن محسوب می شود .این نرم افزار با نرم افزار های solid works –matlab –mechanical  نیز لینک می باشد که اغلب طراحی آن در محیط MDT  انجام می گیرد و اگر در جایی نیاز به حل و برنامه نویسی پیچیده بود می توان با 2 بار کلیک  در روی مطلب مورد نظر مستقیم وارد محیط مطلب شد و پس از حل آن عدد بدست آمده را در محل خود در محیط نسترن قرار داد. البته لازم به ذکر است که برای لینک شدن این نرم افزار با مطلب و مکانیکال اول باید نرم افزارهای مکانیکال و مطلب از قبل نصب شده باشند تا هنگام نصب ویژوال نسترن ارتباط مورد نظر برقرار شود. پس از نصب یک آیکون در محیط مکانیکال

دانلود تحقیق درباره نرم آفزار visual nastran